Wpisy na blogu stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów autora i nie powinny być traktowane jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży instrumentów finansowych. Autor Bloga nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Reklama

Информер: курс валют Forex

czwartek, 12 maja 2011

EURUSD 12.05.2011 19.00

Dzisiaj nasza para testowała minima 1.4156 gdzie na 1.4150 było mocne wsparcie.
Na teraz mamy korekcyjne odbicie od tego poziomu. Przez przełamanie tego poziomu został załamany trend wzrostowy. Przypuszczać należy ze po korekcie wzrostowej nastąpi dalsze osuwanie się ceny pary EURUSD.

6 komentarzy:

  1. Jaką platformę brokerską polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja korzystam z MetaTrader 4 w Admiral Markets

    OdpowiedzUsuń
  3. bo właśnie stoję przed wyborem platformy i się zastanawiam czy to prawda ze niektóre utrudniają życie osoba które dobrze sobie radzą i dużo na tym zarabiają

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś takiego czytałem na internecie ale potwierdzonych danych nie mam. Wybrałem konto w AM ze względu na support po polsku,niskie spready,
    konto mikro i granie na MetaTrader 4

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy możemy w jakiś sposób nawiązać kontakt. Mam kilka pytań odnośnie forexu a widzę że strona jest dość profesjonalna

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za opinie na temat bloga.
    Będę się starał dodawać nowe posty jak i planowane wejścia na perze EURUSD.
    Jak masz jakieś pytania pisz na maila: forex@zarabiajnet.pl
    W miarę możliwości postaram się odpowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń