Wpisy na blogu stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów autora i nie powinny być traktowane jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży instrumentów finansowych. Autor Bloga nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Reklama

Информер: курс валют Forex

środa, 18 maja 2011

EURUSD 18.05.2011

Na naszej parze mamy sytuację wyjscia bokiem z kanału spadkowego co daje szansę na wywalczenie korekty przez kupujących.

Wczorajszy dzień na EURUSD był wzrostowy. Bardzo mocnym sygnałem będzie osiągniecie poziomu 1.4400 co w całości przykryje spadki z 11.05.2011.
Jeżeli natomiast EURUSD cofnie się do poziomu 1.4200 korekta wzrostowa zostanie zniwelowana.
Planuje wejść w pozycję LONG po przebiciu poziomu nocnego na poziomie 1.4290  z targetem 1.4329

9 komentarzy:

  1. Pytanie - czy to oznacza ze masz zamiar powalczyc o 40 pipsow wchodzac w ta pozycje? Czy to ryzyko się w ogole opłaca przy tak dużej zmienności tej pary?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie może źle napisałem to jest TP1 zamykam połowę pozycji stopa ustawiam na wejscie i trzymam 2 połowę z wiekszym targetem. W razie cofniecia jestem na zero.
    Ale chyba nici z setupu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem :) Ale nie koniecznie nici. Zaczekaj na rozpoczecie sesji w Londynie (czyli za jakies 45 minut) i zobaczysz wtedy jak sie to potoczy. Ja mam otwarta pozycje Long od 1,417 i trzymam dalej (na wszelki wypadek przesunalem stop loss na poziom otwarcia wiec w razie czego bede na zero) bo uwazam ze dzisiaj jeszcze beda wzrosty przynajmniej do 1,435 (to jest 38,2% Fibo z ostatnich spadkow)
    pozdr i zapraszam rowniez na moj blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. p.s. tak mi sie kojarzy ze w przypadku sytuacji o ktorej piszesz mowi sie "soft target", a "target" jest koncowym celem pozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Nie może źle napisałem to jest TP1 zamykam połowę pozycji stopa ustawiam na wejscie i trzymam 2 połowę z wiekszym targetem. W razie cofniecia jestem na zero. "
    Witam! Od jakiegos czasu bawie sie forex i ale moge nie rozumiec pewneych skrotow myslowych doswiadczonych. Czy moglbys wyjasnic jak dwuletniemu dziecku o co ci dokladnie wtedy chodzilo?

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez weekend napiszę art. o jak pisał trafnie Tomek :) soft target i target czyli zarządzanie pozycją.

    OdpowiedzUsuń
  7. @powerforex
    Zapytam tak z ciekawości - wszedłeś przy 1,429? Wprawdzie wczoraj para nie osiągnęła tego poziomu wczoraj, ale myślę że dalej ma potencjał do wzrostów. Ciekawi mnie czy masz podobne odczucie, czy może dałes sobie spokój z ta pozycja?

    OdpowiedzUsuń
  8. @Jarek
    Zapraszam od czasu do czasu na swojego bloga. Wprawdzie narazie nie ma tam za dużo artykułów "szkoleniowych", ale mam zamiar raz na jakis czas pisać o podstawach, także może coś ciekawego wyczytasz. Zapraszam tez do komentowania i ewentualnej dyskusji jeśli z czymś sie nie zgadzasz (czy to na shoutboxie czy w komentarzach) bo zawsze mozna sie od siebie sporo dowiedziec :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tam mam pozycję na LONG zobaczymy co z tego wyjdzie :)
    A blog juz mam w obserwowanych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń