Wpisy na blogu stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów autora i nie powinny być traktowane jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży instrumentów finansowych. Autor Bloga nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Reklama

Информер: курс валют Forex

niedziela, 31 lipca 2011

Projekt ZULUTRADE

Po wcześniejszej analizie i przeczytaniu opinii na forach postanowiłem otworzyć projekt ZULUTRADE.
ZuluTrade została założona w 2006r przez Leona Yohai.
Jest platformą, która umożliwia badanie wszystkich inwestorów (Dostawców sygnału), sprawdzanie ,ocenianie ich wyników w czasie rzeczywistym oraz automatyczne realizowanie transakcji wybranych dostawców na rachunkach brokerskich zainteresowanych biorców
. Dostawców do dobrych wyników mobilizuje prowizja którą otrzymują za każdym razem, gdy ktoś wykorzysta ich wiedzę w postaci rzeczywistej transakcji.

Postanowiłem otworzyć dwa konta. Konto Live gdzie będę inwestował za pomocą sygnałów ze swojego konta Dawcy oraz innych sprawdzonych Dostawców sygnałów, oraz konto Dawcy gdzie sam będę udostępniał sygnały. Celem projektu jest uzyskanie 10% zysku w ciągu miesiąca od depozytu na koncie brokera. 
Wyniki będę zamieszczał na swoim blogu. Na samym końcu postu jest link do mojego konta dawcy ZULU TRADE.
Sygnały na tym koncie w większości będą generowane za pomocą Forex MegaDroid Metatrader EA, Expert Advisor - jednego z najlepszych robotów. Konto jest już uruchomione ale do pełnej aktywacji konieczne jest wykonanie 30 pozycji. Po tym okresie pojawią się statystyki i historia pozycji. 


Polecam stronę http://projektzulu.webs.com - gdzie jest bardzo dużo wiedzy na temat ZULU TRADE.

10 komentarzy:

  1. Czesc bedziesz jeszcze dokonywac wpisow na blogu?? Mam nadzieje , ze tak

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak będę. Na razie sytuacja na rynkach nie sprzyja AT. Moje inwestowanie też spowolniło. Przygadam się co z tego wyniknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesz sie ze odpowiadasz i ze bedziesz sie udzielal nadal na forum. Ostatnio podciagnalem sie troche na forex jesli chodzi o wiedze chociaz rzecz jasna daleko jeszcze do powaznych umiejetnosci. Jakis czas temu dalem sobie spokoj ze wskaznikami i stosuje szerzona przez Ciebie i Tobie podobnym taktyke oparta na analizie ceny: Price Aktion. Musze powiedziec ze rezultaty sa zdecydowanie lepsze. Oczywiscie nadal mam RSI i Stochastica ale tylko jako wglad.
    Mam pytanie: Czy moge Do Ciebie napisac emaila z kilkoma niezwykle nurtujacymi pytaniami popartymi wykresami. Nie bedzie ich duzo = postaram sie umiescic 5- 7 pytan najbardziej mnie trapiacych. Oczywiscie mowie tu o AT
    pozdr

    PS. Jak jest do Ciebie @

    OdpowiedzUsuń
  4. Jarek nie jestem aż taki mocny z AT, ale możemy zrobić tak ze dodam cię do autorów bloga i wstawisz post ze swoimi rysunkami i pytaniami. Wszyscy czytający będą mogli się wypowiedzieć.
    Podaj mi tutaj maila to wyślę zaproszenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podeje adres e-mail: jareczekber@o2.pl

    Z tego co widze to jestes ekspertem skoro na zulutrade Twoje typy słuzą innym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OK - zaproszenie wysłane. Napisz czy dostałeś to będziemy działać dalej. Co do zulu i sygnałów to testowany jest na tym koncie robot. Jak próbowałem sam to od razu strata. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jarek widziałem ze konta aktywowane. Zrób posta z pytaniami jakie cię nurtują możesz też zamieścić wykresy.

    OdpowiedzUsuń
  8. ok. tez widzialem . Dzisiaj na wieczor usiade do tego :)
    Jednak odrtazu mam do Ciebie jedno pytanie. Jedna z metod gry na wskaznikacj jaka mnie zawiodla (a moze zle ja uzywalem?) Był tkz. strzał stochastyczny. Probowales tego? Co wogole myslisz o tej metodzie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety jak widać sygnały generowane na kocie Zulu przez robota w okresie gdy cena cały czas jest w konsolidacji nie za bardzo się sprawdza. Trzeba będzie popracować może nad dopracowaniem konfiguracji robota. Co do konta biorcy nie jest też za kolorowo. :( Strata od 08-26 to -490 pipsów
    Mam nadzieję ze do końca miesiąca coś z tego uda się odrobić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak widać na koncie ZULU zaczyna być coraz przyjemniej. Udało się chyba w miarę dobrze ustawić EA - przez miesiąc udało się wypracować 281p. Zobaczymy jak będzie dalej.

    OdpowiedzUsuń