Wpisy na blogu stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów autora i nie powinny być traktowane jako rekomendacja kupna bądź sprzedaży instrumentów finansowych. Autor Bloga nie ponosi za nie odpowiedzialności.

Reklama

Информер: курс валют Forex

niedziela, 21 sierpnia 2011

EURUSD - spojrzenie na wykres

Jak widać para EURUSD porusza nam się w konsolidacji.
Dla mnie nie jest w tym momencie jasne w jakim kierunku pójdzie cena. Ostatnio rynek jest na tyle agresywny ze AT przynajmniej u mnie nie za bardzo się sprawdza. Jak widać na rysunku umieściłem mocny poziom S/R  1.4540-50.  S/R ten w przyszłości testowany był 3 razy i nie został przebity. Dal mnie będzie to miejsce na zawarcie pozycji Sell ze stopem 30p. Gdyby pojawił się jeszcze jakiś dodatkowy sygnał np pinbar itp było by znacznie lepiej :). Zobaczymy jak zachowa się cena w tym tygodniu. Przebicie tego poziomu oznaczoło by prawdopodobny zrost  i testowanie poziomu 1.4700



1 komentarz:

  1. Witam. Jestem zainteresowany nawiazaniem wspolpracy polegajacej np. na wymianie linkow miedzy pana blogiem a moja strona WWW. Prosze o kontakt jeli jest Pan zainteresowany
    rafal.glodek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń